23.05.2024

ҰБТ-ғк дайындық: мазасыздық пен стрессті қалай жоюға болады ?

ҰБТ-ға дайындық кезеңі көбінесе 11-сынып оқушылары үшін мазасыздық пен мазасыздықпен байланысты. Оқушылар өз күндерін таңғы 7-де бастайды және үйге кешкі 8-ге дейін үздіксіз дайындыққа түседі: олар қосымша сабақтарға қатысады, тапсырмаларды шешеді, кітаптар мен тестілерді оқиды. Бұл қарқынды режим стресс пен күйіп қалуға әкелуі мүмкін.

Мұндай жағдайдың мысалы: студент беделді университетке түсу үшін ҰБТ-ға дайындалады. Бірақ тұрақты шиеленіс алаңдаушылық пен күйіп қалуды тудырады.Бірақ бір сәтте тұрақты шиеленіс өз әсерін тигізе бастайды: мазасыздық күшейеді, бәрі немқұрайлы болып көрінеді және күйіп қалу белгілері пайда болады. Студент үнемі шаршауды, немқұрайлылықты сезінеді және ештеңе қуаныш әкелмейді. Осыған қарамастан, ол қарқынды жаттығуды жалғастыруда, бұл оның жағдайын нашарлатады. Мұндай жағдайдан қалай аулақ болуға болады? Міне бірнеше ұсыныстар:

1. ** Өзіңізге демалыс күнін ұйымдастырыңыз.** Тұрақты оқыту концентрацияны төмендетеді. Сондықтан мезгіл-мезгіл алаңдау керек: достарыңызбен серуендеу немесе сүйікті фильміңізді көру. Бұл қайта жүктеуге және қалпына келтіруге көмектеседі.

2. ** Эмоцияларыңызды босатыңыз.** Дабылды іште сақтамаңыз. Өз тәжірибеңізді әрқашан қолдауға дайын жақын адамдарыңызбен бөлісіңіз. Бұл жағымсыз эмоциялардан арылуға және сабаққа жаңа күштермен оралуға көмектеседі.

3. *Үзіліс жасауды үйреніңіз.* Қарқынды оқыту миды қатты ауырлатады. Демалу және зейінді қалпына келтіру үшін 5-10 минутқа қысқа үзіліс жасаңыз.

4. ** Дұрыс тамақтаныңыз және ұйқы режимін сақтаңыз.** Денені қалпына келтіру үшін түнгі демалыс қажет. Күніне 7-8 сағат ұйықтауға тырысыңыз. Ұйқының болмауы үнемі шаршауға және концентрацияның төмендеуіне әкеледі. Дұрыс тамақтану да маңызды: кофеинді сусындар мен тәттілерден аулақ болыңыз, жаңғақтар мен балға артықшылық беріңіз.

Есіңізде болсын, рок проблема емес, жаңа жетістіктерге есік ашу мүмкіндігі. АХ-бұл сіздің арманыңызға жету жолындағы бір ғана кезең.