Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі
Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметінің негізгі міндеттері:
- пациенттердің қауіпсіздігін іске асыруды және олардың құқықтарының сақталуын қамтамасыз ету;
- халықтың сапалы медициналық көмекке қолжетімділігін қамтамасыз ету;
- пациенттердің проблемаларын (шағымдарын) “осында және қазір”қағидаты бойынша пайда болуына қарай сол жерде шешу;
- тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету қағидаларын сақтау;
- өзіндік жүйелерді, рәсімдер мен жұмыстарды талдау, олардың барабарлығы мен тиімділігін бағалау, кейіннен емхана қызметінің нәтижелерін жақсартуға бағытталған шараларды әзірлеу
- қызметті аккредиттеу стандарттарына сәйкестігін бағалау;
- Егер сіз медициналық көмектің тәртібі мен сапасына байланысты мәселелерге тап болсаңыз, пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметіне хабарласыңыз;
- Объективтілік қағидаттарын сақтау мақсатында Сіздің өтінішіңіз комиссиялық қаралатын болады.
- сонымен қатар, Сізде медициналық көмек көрсету тәртібі мен сапасына қатысты басқа да сұрақтарыңыз туындаса, онда Сіз емхананың 102, 469-470 кабинетіндегі ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНЕ жүгінуге құқылысыз.
Сіз ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНЕ төмендегі телефон нөмірлері бойынша хабарласа аласыз:
8 (7172) 57 35 01 (ішкі нөмері: 5)