Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі

Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметінің негізгі міндеттері:

  • пациенттердің қауіпсіздігін іске асыруды және олардың құқықтарының сақталуын қамтамасыз ету;
  • халықтың сапалы медициналық көмекке қолжетімділігін қамтамасыз ету;
  • пациенттердің проблемаларын (шағымдарын) “осында және қазір”қағидаты бойынша пайда болуына қарай сол жерде шешу;
  • тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету қағидаларын сақтау;
  • өзіндік жүйелерді, рәсімдер мен жұмыстарды талдау, олардың барабарлығы мен тиімділігін бағалау, кейіннен емхана қызметінің нәтижелерін жақсартуға бағытталған шараларды әзірлеу
  • қызметті аккредиттеу стандарттарына сәйкестігін бағалау;
  • Егер сіз медициналық көмектің тәртібі мен сапасына байланысты мәселелерге тап болсаңыз, пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметіне хабарласыңыз;
  • Объективтілік қағидаттарын сақтау мақсатында Сіздің өтінішіңіз комиссиялық қаралатын болады.
  • сонымен қатар, Сізде медициналық көмек көрсету тәртібі мен сапасына қатысты басқа да сұрақтарыңыз туындаса, онда Сіз емхананың 102, 469-470 кабинетіндегі ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНЕ жүгінуге құқылысыз.

 

Сіз ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНЕ төмендегі телефон нөмірлері бойынша хабарласа аласыз:

8 (7172) 57 35 01 (ішкі нөмері: 5)